Ved å tilby en Virtuell visning kan du gi kundene dine en følelse av å være til stede i rommet. De kan navigere seg rundt i eget tempo og få ytterligere informasjon ved hjelp “Hot-spots” eller “tags”. Dette kan føre til økt engasjement og tillit.
En slik Virtuell visning (360-scan) kan hjelpe til med å skille deg ut fra konkurrentener ved å tilby en mer moderne og engasjerende opplevelse for kundene. Det viser også at du er villig til å investere i innovative løsninger for å tilfredsstille behovene deres.
Det er alltid litt vanskelig å estimere tid på slike opptak. Men selve produksjonen vil gå lettere dersom det foreligger en felles forståelse om innhold og resultat.
Derfor anbefaler vi en rask prat i forkant for å kartlegge dine behov og ønsker. I denne fasen ønsker vi mest mulig info slik at resten av prosjektet blir så effektivt som mulig. Hvor mange rom, etasjer og bygninger er det snakk om? Er det behov for Hotspots og hvor skal de linkes? Selve opptaket omfatter scanningen av rommet. Hvor mange scans/bilder som må til for å dekke ditt behov, ser vi først når vi er i rommet. Planløsning og interiør har innvirkning på dette.
Her kan du se et par eksempler uten hotspots:
https://k273.no/units/g2/
https://k273.no/units/l/
https://k273.no/units/h/
Ta kontakt om dette kunne vært noe for deg.
Prekas!
Andreas